Archiwum 27 listopada 2015


lis 27 2015 Czy małej firmie po drodze z mediami społecznościowymi?...
Komentarze: 0
Z racji tego, że obracam się trochę w tematyce małych i średnich firm, mam kontakt z ich właścicielami, to czasami pytają mnie o to czy jest sens żeby ich firmy weszły w te usługi.
 
Nie mam jednoznacznej odpowiedzi na ten temat - wszystko zależy od zakresu działalności. Wiele firm przecież działa lokalnie - nawet bardzo lokalnie bo w obrębie jednego osiedla czy kilku ulic. Wiele firm nie jest ograniczona terytorialnie, ale ich grupa odbiorców jest ograniczona do kilkudziesięciu dobrze im znanych. Zazwyczaj mówię więc że jeśli wydaje im się, że mogą pozyskać więcej Klientów dalej niż kilometr od swojej siedziby czy też poszerzyć listę Klientów z poza listy telefonów, które już posiadają w swoim notesie to wspólnieg z agencją social media prowadzenie fanpage na facebooku np. z brandbay.pl  ma dla nich sens. Jakie jest wasze zdanie na ten temat?